niedziela, 16 czerwca 2013

Upadek czy Zwycięstwo ?

"Bez względu na to, co teraz przeżywasz, zachęcam cię abyś usłuchał wezwania Dawida i wywyższył Boga. Jeśli utknąłeś w koleinach i rutynie codziennego życia i twoje uwielbienie jest pozbawione pasji, jeśli od dawna już nie słyszałeś Bożego głosu, jeśli życiowe okoliczności wydają ci się zbyt wielkie, by je pokonać, odłóż wszystko na bok i zacznij pościć. I nie ma  znaczenia, czy będzie to post jedno - czy kilkudniowy, całkowity czy częściowy -najważniejsze jest pragnienie serca, by nakarmić Boga twoim uwielbieniem i ofiarą."  ("Post" Jentezen Franklin )

Bardzo mnie to dotyka. Wierzę, że wiele osób teraz jest w miejscu dziwnej suszy i braku rozwiązań dla pewnych sytuacji. A na pewno ja jestem tą osobą. Ale Bóg ma rozwiązanie. Ciężko mi to mówić, ale wierzę w Jego moc i to, że jest gotowy by przyjść i prowadzić mnie gdziekolwiek jestem i cokolwiek robię. Ale ja nie chcę być w tej trudności bierna. Chcę to wykorzystać do tego by na nowo jeszcze bardziej radykalnie pójść za Bogiem. Jeśli diabeł myślał, że zniszczy mnie przez to co się dzieje i jak wyglądają moje trudności z w relacji z Bogiem to, ja się temu przeciwstawiam i składam swoje ciało jako ofiarę żywą i miłą Bogu i będę pościć o rozwiązania dla mojego życia. I Pan przyjdzie i przełamie to z czym się zmagam, da mi radość i wolność i poznam Jego wolę dla mojego życia bo tak mówi Jego Słowo. Mój Bóg jest Bogiem wiernym, oczekuję przełomów i doświadczę ich. To co diabeł chciał wykorzystać jako miejsce upadku, ja pozwolę Bogu nazwać miejscem zwycięskiej bitwy. Będę silniejsza, dojrzalsza, mądrzejsza i bliższa Jemu. Składam swoje ciało jako ofiarę żywą.




"Wzywam was tedy, bracia, przez miłosierdzie Boże,
abyście składali ciała swoje jako ofiarę 
żywą, świętą, miłą Bogu, bo taka winna być 
duchowa służba wasza.
A nie upodabniajcie się do tego świata,
ale się przemieńcie przez odnowienie umysłu swego,
abyście umieli rozróżnić, co jest wolą Bożą,
co jest dobre, miłe i doskonałe."

Rz. 12,1-2


4 komentarze:

  1. cześć! wpadłam przypadkiem na Twego spota, i cóż widzę!? Noty z wooda :) ale czad! Potrzebowałam coś takiego przeczytać, bo czuję ze Bóg ma dla mnie super rzeczy w tym miejsu i rozwój powołania ewangelisty, a w tamtym roku nie pojechałam i właśnie tak mega żałowałam bo super rzeczy się działy :) CZAD!
    jeśli jedzieś to do zobaczenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadę ! Bardzo czekam już na ten woodstock. Super, że jakiś trafem wpadłaś tutaj ! i dzięki za komentarz :)

      Usuń