wtorek, 28 grudnia 2010

powracanie

Kiedy myślisz, że jesteś już tak daleko od Boga, że On pewnie nie ma ochoty nawet na Ciebie spojrzeć ... że po raz kolejny zawiodłeś... że kolejna obietnica została złamana ... "nie warto próbować, bo zawsze i tak kończy się tak samo"...

Ja wiem, że On powie tylko to :

for all your fountains are in Me
I have everything you need
JUST KEEP COMING BACK TO ME

those who call upon My name
they will not be put to shame
JUST KEEP COMING BACK TO ME

bo wszystkie twoje źródła są we Mnie
mam wszystko czego potrzebujesz
PO PROSTU WCIĄŻ NA NOWO PRZYCHODŹ DO MNIE

ci którzy wołają do Mnie
nigdy nie będą zawstydzeni/ zawiedzeni
PO PROSTU WCIĄŻ NA NOWO PRZYCHODŹ DO MNIE

To jest piosenka, której linku nie mogę nigdzie znaleźć, ale jej tekst jest tak niesamowity... tak niesamowcie prawdziwy. Bóg wie, że jesteśmy tak beznadziejnie słabi, że nasze decyzje czy postanowienia tak szybko się zmieniąją pod wpływem sytuacji czy emocji. Ale On patrzy na Ciebie z miłością, której prawdopodobnie nigdy nie zaznałeś i mówi :

" Nie bądź dalej sfrustrowany. Nie gniewaj się sam na siebie. Przestań się zniechęcać. Ja mam WSZYSTKO czego potrzebujesz. We mnie jest to co da ci siłę by na nowo spróbować. Zaufaj mi... to kosztuje... zaufanie mi kosztuje cie zrezygnowanie z polegania na własnych planach i pomysłach. Zaufaj mi, a nie będziesz zawstydzony. Nie zawiedziesz się. Po po prostu po raz kolejny wróć do Mnie.. proszę cię wróć do mnie"

4 komentarze:

  1. a masz może tę piosenkę w mp3? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam, ale myślę, że dałabym radę załatwić :) Jak mi się uda to dam znać, z nasz ją ?

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie, bo nie mogę jej nigdzie znaleźć, ale skoro tekst jest taki piękny, to melodia jest już nieistotna :) jak znajdziesz to daj znać: zuzek6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń