poniedziałek, 17 stycznia 2011

Misty Edwards " I knew what I was getting into"


I knew what I was getting into when called you. ( wiedziałem w co wchodzę/wiedziałem w co sie pakuję)
I knew what I was getting into when I said your name ( wiedziałem w co się pakuję gdy wypowiedziałem twoje imię)
but I said it just the same (ale mimo to, mówię twoje imię jeszcze raz)

I knew (...)
And I still like you ( I wciąż cię lubię)

Cuz only I can see the end from the beginning. (bo tylko Ja widzę początek i koniec)
And only I can see where you are going ( i tylko Ja wiem co zamierzasz)
When all you see is your brokeness(kiedy to co ty widzisz to tylko złamanie)
But I believe in you (ale ja wierzę w ciebie)
My beloved one (mój ukochany/mój wybrany)

And I am not shocked by your weakness ( nie jestem zaskoczony twoją słabością)
And I am not put off by your brokenness ( nie odrzuca mnie twoje złamanie)
And I am not disgusted by your sin ( nie jestem obrzydzony twoim grzechem)

I know you and I see you're fighting ( znam cię, widzę cię i wiem, że ty walczysz)
And all I ask is that you keep on fighting ( i to o co cię proszę to abyć dalej wlaczył)

And I am not suprised by you weakness ( nie jestem zaskoczony twoją słabością)
And I am not suprised by your brokeness ( nie jestem zaskoczony twoim złamaniem)
You are the one surprised ( to ty jesteś tym, który jest zaskoczony)
But I know you even better than you know yourself ( ale ja znam cię nawet lepiej niż ty samego siebie)
I know you better than that (znam cię na prawdę lepiej)

Even when you do the thing that is unthinkable ( nawet jeśli robisz coś co jest nie do pomyślenia)
The thing you said you'll never do (rzecz, którą powiedziałeś że nigdy byś nie zrobił)

I knew what I was getting into when called you.
I knew what I was getting into when I said your name, but I said it just the same.
I knew what I was getting into and I still want you.
I knew what I was getting into.

Cuz only I can see the end from the beginning. (bo tylko Ja widzę początek i koniec)
And only I can see where you are going ( i tylko Ja wiem co zamierzasz)
And I remember that you are dust (i pamiętam o tym, że ty jesteś pyłem)
And I rember you are a frame (I pamietam, że ty jesteś do kształtowania)

I knew what I was getting into when called you.
I knew what I was getting into when I said your name, but I said it just the same.
I knew what I was getting into and I still want you.
I knew what I was getting into.
No regrets, no regrets ( nie żałuję tego, nie żałuję)
I have no regrets ( nie mam żadnych pretensji)

All I ask you is ( wszystko o co cię proszę to)
Just don't give up.
And don't give in.
If you don't quit. You win, you win.

Just don't give up (nie poddawaj się)
And don't give in ( nie poprzestawaj)
If you don't quit. You win, you win. ( jeśli nie zrezygnujesz to wygrasz, wygrasz)

Everything is in my hands (wszystko jest w moich rękach)
It's going to be alright ( wszystko będzie w porządku)
Everything is in my hands.
It's going to be alright.
It's going to be okay (będzie ok )

Juest don't give up (...)

Everything is in my hands (...)

I knew what I was getting into (..)

I am not put off by your so cold failure ( Nie jestem odrzucony twoją straszną porażką/ upadkiem)
And I am not surprised by your struggle inside ( nie jestem zaskoczony twoimi wątpliwościami/ zmaganiami w środku)
I really understand ( Ja na prawdę to rozumiem)
Just keep on faigthing ( po prostu walcz)
And all i ask don't give up ( i wszystko o co proszę to nie poddawaj się)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz